onsdag den 11. april 2018

Maybelline produkter - Test for Smartson!

Jeg har fået lov at teste disse fire produkter via http://smartson.com/dk/.
Jeg er ikke den der bruger allermest makeup, men engang imellem benytter jeg da lidt og det gør det bare det mere sjovt at afprøve sådanne ting, fordi jeg ikke normalt er typen der render ud og shopper makeup.

Holdningerne jeg giver udtryk for er hundrede procent mine egne og jeg bliver ikke betalt for at teste og anmelde disse produkter!

Du kan finde de forskellige produkter på https://www.maybelline.dk/

Tattoo Brow.
Først lidt om denne øjenbryns tattoo (farve). Man påfører den i 20 minutter og så har man fået farvet sine øjenbryn, og lidt hud, næsten sorte (selv om den er meget mørk brun) og det kan holde i nogen dage. Men jeg har ikke kunne teste den da den indeholder aloe vera som jeg ikke kan tåle, så den får lov at komme videre til en anden da jeg ikke kan bedømme den. Jeg har desuden meget mørke øjenbryn selv, så har ikke rigtig behov for at farve dem yderligere!


 Superstay Matte Ink Læbestift.
Meget neutral i farven og nem at påføre med den spidse pensel. Den er holdbar og efterlader læberne fugtet selv om de får et mat look. Den holder det meste af dagen. Jeg har benyttet den en del allerede og er faktisk ret begejstret. Vil klart anbefale den, især hvis man ikke er til traditionel læbestift der smitter af alle vegne. Dog var den svær at tage af om aftenen hvilket var lidt sjovt, men det beviser jo bare at den er langtidsholdbar. Den kunne jeg godt finde på selv at købe fremover!

Mascara. Big Shot volume express.
Jeg er lidt vild med designet på "flasken". Den er ret flot med guld og lilla.
Nå, men selve produktet er super godt. Efterlader vipperne pænt skilte og den klumper ikke. Det er en god børste og hvis man ligger to lag får man også et resultat som holder længe uden at se unaturligt ud.
Nem at bruge og tværer heller ikke særlig nemt ud, så man får faktisk god valuta for pengene i denne mascara.
Den kan anbefales og jeg syntes man skal give den en chance især hvis man endnu ikke har fundet en mascara som man er helt tilfreds med i længden. Denne har i hvert fald overbevist mig om at der er nogen slags som bare er bedre end andre!

Lash sensational Mascara.
Har en lidt kraftig lugt som jeg ikke er fan af og børsten kan jeg slet ikke lide. Den er faktisk ret svær at bruge hvis man vil have et flot resultat. Man får fyldige øjenvipper, men man skal være forberedt på at benytte en lille øjenvippe kam da øjenvipperne bliver ret klistrede af denne mascara. Men har man fået lagt den pænt er resultatet egentlig ok. Og holder også pænt længe.
Jeg syntes bare ikke at den lever op til min forventning og vil derfor ikke anbefale den hvis man allerede har en mascara man er glad for. Den er nemlig ikke bedre end gennemsnittet!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar