fredag den 30. december 2016

Tak for i år!

2016 er næsten slut og 2017 er lige rundt om hjørnet.

Jeg vil gerne sige tak til alle der har fulgt med på bloggen i løbet af året, tak til dem der fortsat følger med og et stort tillykke til de forskellige vindere af måneds konkurrencerne som har kørt fra januar og frem til og med december.

2016 har for mit vedkommende været et år fyldt med bøger, hygge med venner og familie, masser af breve til og fra pennevenner i ind og udland, drømme der gik i opfyldelse (ballonflyvetur), et sorgfyldt farvel til King og et skønt goddag til Bonnie.
Samtidig har det været et år med flere langtrukne møder med kommunen, sygdom, behandlinger og skift i tilværelsen grundet disse ting. Men det har ikke ødelagt det store billede af at 2016 har været et dejligt år, der på mange måder er gået alt for hurtigt.

Casper og jeg ser frem til et 2017 der forhåbentlig bliver ligeså godt eller bedre, bringer et nyt job med sig til Casper og selv om det er en høj ambition ville jeg sætte pris på hvis min sag hos kommunen blev gjort færdig. Har dog lært efterhånden at man ikke skal regne med noget før man har det sort på hvidt! Men håbet er der da ingen som kan tage fra en!

Tusind tak for i år :)
Glæder mig til flere oplevelser med bloggen :)

GODT NYTÅR!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar