tirsdag den 30. september 2014

September-Casper ferie-Malmøhus mm!

Ja der er sket en del det sidste stykke tid. Casper har holdt 14 dages ferie hvilket han har nydt til fulde for han trængte til at koble fra og sove lidt længe :)
Men også hele måneden som sådan har været lang men god.

Jeg har dog måtte erkende at jeg har svært ved at have uger hvor jeg ikke kommer til behandling for jeg har haft ret ondt og har derfor måtte ty til lidt ekstra piller og lidt mere afslapning på sofaen når muligheden har budt sig. Og har samtidig været på smerteklinik nogen gange hvor jeg blandt andet fik en meget invasiv form for akupunktur som gjorde at jeg i næsten 2 døgn ikke kunne bruge mit venstre ben ordentligt. Men det havde alligevel en ok effekt bagefter.

Vi har været en tur i Malmø sammen med min mor. Vi besøgte Malmøhus (slot og udstilling). Det var rigtig spændende og vi brugte en del timer på at gå det hele rundt. Især kontratens mellem nyt og gammelt var jeg ret begejstret for.
Her lidt billeder derfra:


 Derefter tog vi ind i selve Malmø og spiste frokost og sluttede af ude i Semporia, som er et stort indkøbcenter, inden vi kørte hjem. Semporia var dog ikke noget særligt. De mange butikker var ret ens og var næsten kun tøj hele vejen rundt. Men så fik vi da set det!

I september blev der også gået mange ture (som sædvanlig) med King :)

Og vi har været på Livstilsmesse i Øksnehallen. Der var diverse boder med forskellige cremer, drikke, aloe vera og nupobarer. Raw food, foredrag, pilgrimsvandringer, massager, håndlæsning mv. Det var vældig spændende og selv om der var mange mennesker var det forholdsvis nemt at komme til. Der var også flere steder hvor man kunne smage på alt fra sojadrikke og proteinbarer til vin og brød.
Nu venter en ny måned den er der mere ro over hvilket jeg ser meget frem til for jeg kan godt mærke der er en konsekvens ved at foretage os så meget. Jeg har brug for mine dage herhjemme til at få smerterne lagt ned igen og få ro i hovedet.

Til slut vil jeg lige vise dette billede:
Og hvor ville jeg ønske jeg selv sad i den luftballon, men desværre... Vi ser dem tit og ofte hernede. Det er så hyggeligt :) Mange gange kan vi vinke til dem i kurven og en enkelt gang for nogen år siden oplevede vi at de landede i naboens hestefold (der var ikke heste ude den dag heldigvis :) ).
Så dem har vi stor glæde af :)


Håber ellers I alle har haft en god september måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar