lørdag den 6. september 2014

Buzz Buzz: Knorr Bouillonterninger + 30 dages udfordring: dag 18!

Jeg skal denne gang buzze om de her små terninger som mange af os nok allerede kender :)
Det er snart et stykke tid siden jeg har modtaget noget fra Buzzador, så det var da en fornøjelse at få denne kampagne.
Men jeg må vente med at afprøve dem selv fordi jeg pt. er uden komfur :) Får et nyt hjem på tirsdag og så må jeg lave noget af det der bliver foreslået man kan benytte terningerne til :)

Men jeg kan da fortælle lidt om produktet:

- Giver god og fyldig smag til pasta og bolognese, saucer, supper og andre retter.

- Kan erstatte salt i madlavningen.

- Hjælper med til at man kan undgå at det pasta man koger klistrer sammen.

- findes i 7 varianter.

- Koster ca. 20 kr for 1 pakke.

- Sælges i diverse dagligvarebutikker som fx Bilka, Føtex, Superbest, Spar DK og Netto.

Og lidt små sjove facts om Knorr mm:
De har 280 dedikeres Knorr kokke ansat over hele verden.
3360 år er tallet for alle Knorr kokkenes samlede erfaring.
1 ud af 33 danskere spiser pasta med kødsauce på en gennemsnitlig dag.
Den første bouillonterning blev solgt i året 1899.

Hvordan bruger du bouillon kære læser?

Skal jeg være ærlig så er det sjældent jeg køber bouillon. Jeg plejer gerne at koge min egen fra bunden af hvad enten det er grøntsags, fiske eller oksebouillon. Men jeg kan jo godt se at det er nemmere og hurtigere at tilsætte færdiglavet bouillon til maden :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 18 fra blogudfordringen spørger hvilken film jeg sidst har set.

 Det var filmen "Kapgang" som Casper og jeg så i Køge biograf sammen med Helle og Bjarne. Den var ganske god, underholdende og lidt anderledes.
Kan anbefales herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar