mandag den 1. september 2014

30 dages udfordring: dag 13!

Dit celebrity crush....

Ja se det er så her jeg nok må give lidt fortabt, for jeg har ikke et sådan...
Men jeg kan nævne nogen kendte som jeg syntes er dygtige skuespillere, sangere mm så det må I nøjes med :)

Jacob Cedergren syntes jeg er en dygtig karakterskuespiller.
Blandt andet i filmen "Submarino" syntes jeg han levere et rigtig flot stykke arbejde.







Billedet er fra denne side!

Jack Black er en dygtig performer og især hans musikalske vinkel via Tenacious D er jeg yderst begejstret for.





billede er fra denne side!

Og så Susi Quatro der især i hendes yngre år kunne levere noget til musikkens verden som ikke så mange andre har kunne gøre hende efter...





Billedet er fra denne side!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar