onsdag den 10. september 2014

30 dages udfordring: dag 22 + foredrag med Chris Macdonald!

I dag skal jeg fortælle om mit favoritalbum!

Årh altså... der er jo så mange gode at vælge mellem...

Jeg har valgt albummet: "Blade of triumph" med Ironfire.
Det er musik lige efter min stil. Har oplevet dem live flere gange og forsangeren Martin Steene er hamrende dygtig.


--------------------------------------------------------------------------------------------

I går var Sascha, Casper og jeg til foredrag i Næstved med Chris MacDonald. Det var vældig underholdende og tankevækkende! Han formår i den grad at komme ud over scenen.

Har du endnu ikke oplevet Chris selv, så tjek hans foredragsliste som du nemt kan google dig frem til :) Han er alle pengene værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar