tirsdag den 9. september 2014

30 dages udfordring: dag 21 + lidt om alt muligt :)

I dag skulle jeg egentlig vise et screenshot af min pcs skrivebord. Men da jeg sjældent sidder ved min egen som er en bærbar, har jeg kun den jeg sidder ved nu at gå ud fra og det er min mands pc :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ellers går tiden med lidt af hvert. Får læst en del hvilket også betyder at jeg nyder de tidspunkter hvor jeg ikke har de store planer, for denne måned er fyldt godt op med ting vi skal!

I går aftes var vi i KBH da jeg som anmelder for Kulturkongen skulle ind og se en monolog på Københavns musikteater.
"Medpassager"!

Et meget intenst og specielt stykke, som samtidig var rørende, tankevækkende og ja... hele følelsesregistret kom i brug.
Se min anmeldelse HER! 

Jeg tog et billede af scenen i går, selv om det var ret svært når alt i lokalet var sort...


Der sad nogen stykker af de hvide dukker rundt omkring, da man som publikum blev inddraget lidt i stykket, og disse dukker også var en del af det. Dette billede er fra den ene side, der var også den modsatte side som så nogenlunde ligesådan ud, der var dog ingen billetstempler :)


I aften skal vi med en god veninde til Næstved og hører et foredrag med Chris MacDonald - det ser vi frem til.

Casper har snart ferie og nogen planer er ændret mens andre er kommet til, så det er jo godt nok.

Vores komfur gik i stykker så vi har måtte købe et nyt. Det er utroligt så afhængig man er af et sådan. Men man kan komme et stykke vej med en mikroovn og en enkelt kogeplade :) så vi har leget studerende i nogen dage hvad mad angår :) Hvilket gjorde det rigtig hyggeligt at være hos et vennepar i Kalundborg og få rigtig mad :)

Vi ses derude folkens :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar