lørdag den 22. oktober 2016

Readathon #1

I dag er der tusinder af mennesker over hele verden som deltager i Readathon. 24 timer hvor der læses en stak bøger man selv vælger. Fra kl 14 i dag lørdag, til kl 14 i morgen søndag.
Bogbloggere, private, instagram brugere mm er med. Og for første gang skal jeg også deltage :)

Har aldrig haft mulighed for det før, da det altid har ligget på tidspunkter hvor jeg ikke har været hjemme.
Så jeg ser frem til at følge andres forløb samt skrive selv her på bloggen undervejs.


Jeg har valgt disse tre bøger: "Mine ord" af Nancy Turner. "Brændenælder" af Grete Hausbøl og "Stål og uld og ståluld" af Maibrit Nielsen.

Men inden jeg når så langt så skal jeg lige en tur på Fantasy bogmesse på Herlufsholm. Så det glæder jeg mig til :) http://fantasybogmesse.dk/
Skal nok fortælle mere om det senere :)

Jeg vil, når jeg er hjemme senere idag, lave et nyt opslag her på bloggen, hvor jeg så løbende hen over det næste døgn vil opdatere hvordan Readathon går for mig :)

Rigtig god weekend til alle og håber alle der deltager i Readathon, får en god oplevelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar