tirsdag den 19. januar 2016

Valleprotein - Produktanmeldelse!

Jeg fik for et stykke tid siden mulighed for at teste et proteinpulver fra http://billigeproteiner.dk/

Jeg fik prøvet at drikke pulveret ved at røre det ud i vand og mælk - det kan ikke anbefales.
Men.................. --->

Jeg kom det i smoothies bestående af bl.a. mælk, banan, appelsin og proteinpulver. Og jeg lavede en appelsinshake bestående af: 3 appelsiner, en kvart citron, 3 dl letmælk og et par skefulde proteinpulver. Og det smagte faktisk rigtig godt.

Jeg bagte med det ved blot at skifte en smule af den almindelige mel ud med pulveret og jeg lavede grove pandekager med havregryn, æg, appelsin, mælk, sukker og proteinpulver. De sidste var bedst da de var kolde.

Så jeg har været lidt omkring for at se hvordan jeg nemmest kunne få tilført ekstra proteiner til min mad samt testet hvor lidt og hvor meget det smagte igennem. Det har nemlig en eftersmag af lidt flad mælk.

Det gav en god mæthedsfornemmelse og man er ikke sulten i lang tid når man benytter det i sin morgenmad/frokost. Men smagen kan diskuteres, den er ikke et hit hos mig, men kan sagtens camoufleres hvilket gør det  noget nemmere at have med at gøre.

Jeg er igang med en livsstilsomlægning og et større vægttab og kan sagtens se ideen i at benytte proteinpulveret, da det jo er en stor hjælp at man føler sig mæt i lang tid.

At protein så samtidig er sundt (når man ikke får overdrevne mængder) og arbejder godt med og i kroppen (er også velegnet til folk der træner meget) er jo kun et plus.

1000gram koster ca. 140 kr og der har man altså til et godt stykke tid. Så det er samtidig et billigt alternativ til de andre proteinpulvere mm der findes.

Så selv om jeg ikke kan sige det er en ny og fantastisk opfindelse så er det altså helt sikkert værd at stifte bekendtskab med. Jeg kommer i hvert fald til at benytte mig af produktet en gang imellem fremover. Ikke mindst fordi jeg kan benytte det i madlavning/bagning, så man har mange muligheder med produktet.

Det har været sjovt at teste og jeg glæder mig til at afprøve endnu flere ting med pulveret, har nemlig set at nogen laver småkager med det i... det må da prøves :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar