søndag den 16. november 2014

At holde styr....

... på alt fra medicin til nye tider på smerteklinikken.

Nu er der ikke så mange tider dernede tilbage i år, men skal dog ned på Valdemar et par gange mere inden de helt holder juleferie.

Man får sådan et smart mødekort med alle ens tider og så har jeg selvfølgelig min medicinliste og så et kort til min kontaktperson som jeg altid skal tage fat i dernede hvis der er noget som skal ændres eller jeg oplever nogen bivirkninger jeg ikke burde mm. Har jeg dog ikke haft behov for endnu heldigvis :)

Lige pt irritere det mig grænseløst at jeg skal ligge så meget tid dernede og så mange penge på medicin, men det fylder jo også meget i min hverdag altid så det er svært altid at være positiv omkring.
Men det betyder ikke at jeg er utilfreds med at gå der, for jeg er glad for stedet og for hjælpen, de er knalddygtige!

Jeg oplever at mange spørger hvad pokker en smerteklinik kan gøre for en som ens egen læge ikke kan. Og udover at der er nogen som kan mere hvad medicin angår så er det et samarbejde der foregår på klinikken mellem forskellige behandlere, så man kan få vent problemstillinger på flere måder. Der er både fysioterapi, psykologer, anæstesilæger og andre typer behandlere, og derfor kan man målrette og tilrettelægge hver enkelt patients behov på en helt anden måde.

Det er mit 2 forløb dernede og de kan selvfølgelig ikke udrette mirakler, men derfor har jeg stadig stor gavn af at gå der. Om ikke andet så for at få justeret på al den medicin jeg fik og stadig får. Det vil og kan ens egen læge sjældent overskue at have med at gøre!

Jeg ville ikke noget med dette indlæg som sådan, bare give udtryk for at smerteklinik kan være en god løsning for forskellige mennesker.

Og så sige god søndag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar