tirsdag den 12. august 2014

Lidt blandet :)

Jeg vil lige starte med at fortælle at jeg igen igår var på smerteklinik og jeg skal ikke gå hos diætisten jeg var startet hos længere. De har en anden som dog kun er der 1 gang om ugen og som normalt har været assistent for hende jeg gik hos, men nu må hun gerne tage andre patienter ind ved siden af. Så jeg håber virkelig at vi så er et bedre match.
Nu må vi se, der er lige lidt tid til jeg skal ned til den nye, men jeg ser frem til det, da det nærmest kun kan blive bedre :)

Nå men lad mig se... jo vi har holdt loppe/garagesalg herhjemme for at få ryddet godt op. Det gjorde vi også sidste år og der gik det ganske fint. Men i år kom der ikke en eneste til trods for at vejret holdt. Vi tror folk syntes PostDanmark Rundt var mere interessant... Desværre. Men så fik vi da ryddet lidt op og sorteret lidt ud og så prøver vi da bare igen en anden god gang når vi syntes...

Billedet her blev taget inden vi fik pakket alt ordentligt ud.







Jeg er jo igang med at prøve at komme ned i vægt, selv om jeg ikke som så mange andre bare kan motionere, det er virkelig et af de steder hvor whiplash traumet ødelægger meget. Men derfor fejler min motivation nu ikke noget.
Jeg har for nylig lavet disse to glas hvor der i det ene ligger xx antal papirsløjfer, som repræsentere hver 1 kg. Hver gang jeg så har smidt 1 kg ryger der 1 sløjfe over i det andet glas.
Det er en hyggelig og lidt anderledes måde at motivere sig selv, men det virker for man vil jo helst ikke have et tomt glas :)

... Hvad ellers.... Jo jeg har købt disse bøger:
Det er mest fordi jeg kun har skimmet dem og jeg var ikke særlig begejstret for filmene men nu vil jeg endelig prøve at få dem læst og så se hvad jeg tænker. Bøger er jo gerne meget anderledes end film, så jeg er villig til at give dem en chance. Og jeg syntes "Hobbitten" var og er god, så jeg håber lidt at jeg også kan finde lidt glæde ved disse.

King er som King er :) han nyder livet og sover længe når muligt :)
Nu vil jeg snart gøre mig klar til at tage til fys.
Håber I alle får en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar