fredag den 13. marts 2020

Oplysning om ændringer på bloggen!

Hej. Der er megen snak om hvornår man er forpligtiget til at skrive Reklame på ens opslag som blogger mm.
Jeg har fået svaret fra forbrugerombudsmandens kontor at når man modtager et anmeldereksemplar men ellers ikke tjener penge på det eller har anden aftale som begunstiger en, så er det ikke reklame.

Umiddelbart går jeg under kategorien Kulturanmelder. Og derfor får det ikke den store betydning for mit vedkommende.

Jeg stopper dog fra i dag med at skrive på instagram om en anmeldelse på bloggen, da det opslag i princippet kan være reklame.
Så jeg nøjes med at lave anmeldelser på bloggen som altid men det bliver ikke længere nævnt på instagram!

Dog kan man holde sig opdateret via min FB-gruppe der er tilknyttet bloggen, eller man kan oprette sig som følger af bloggen (koster gratis). 

Jeg linker fremover heller ikke til hvor bogen kan købes. Men jeg tænker også at i godt selv kan slå en titel op eller spørge hos boghandleren hvis i er interesseret i en af dem jeg anmelder. 

Tak for i  følger med🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar