søndag den 30. december 2018

Tak for i år!

Så er vi nået til slutningen af 2018 og kan snart se frem til starten af et nyt år.
Det har igen i år været et år som er gået alt for stærkt. Eller også er det bare mig som føler tiden flyver?

Året har budt på runde fødselsdage, Casper blev 30 år til sommer og det var et brag af en fest vi der fik holdt. Flere gode venner har også rundet et skarpt hjørne, så der har været fordelt gode fester ud over hele året.

Bonnie deltog i et forløb med massage, hvor hun hjalp en med at blive uddannet hundemassør.

Vi har været på sommerhusferie hvor Bonnie også var med.

Jeg har igen været på smerteklinik og er endnu ikke færdig med det forløb, så det fortsætter ind i det nye år. Det har blandt andet budt på cannabisolie, desværre uden den store effekt. Og pt går vi og venter på at kommunen indkalder til rehabiliteringsteam møde endnu en gang. Men da året jo går stærkt mod slutningen så bliver det også først i det nye år at der sker noget der.

Casper har været i Italien med sit job og haft en del gode oplevelser både i forhold til det, men også med at køre små mcture og være til LAN med "gutterne".

Og der har heldigvis også været plads til en masse gode stunder, hyggeaftner mm sammen med gode venner og familie.

Tusind tak til alle der har fulgt med på bloggen i år. 
Jeg har slet ikke læst så mange bøger i år som jeg plejer, men syntes alligevel at jeg har været lidt omkring. Især børnebøgerne har fyldt en del i år, hvilket har været utrolig hyggeligt.

Jeg håber i alle fortsat vil følge med på bloggen. Der kommer igen i det nye år boganmeldelser, personlige beretninger og måske en konkurrence i ny og næ.

Vi ses i 2019.
GODT NYTÅR!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar