mandag den 1. august 2016

August konkurrence!

August måned. Sommer, solskin og skønhed :)
 Og hvem vil ikke gerne pyntes lidt eller glæde deres kæreste/kone med en lille gave :)


I denne måned kan du vinde dette smykkesæt fra YR.
Halskæde og armbånd. Nikkelfrit. I metal.

Du kan deltage på følgende måder:

Lig en kommentar under dette blogindlæg 
(husk en mail så jeg kan kontakte dig hvis du vinder).

Følg min instagramprofil: @ijoergensen85

Følg facebookgruppen "Hverdagens baggård" 
(find den ved at klikke på F ikonet ude i siden).

Følge bloggen  
(se "faste læsere" ude i siden).


Jeg trækker vinderen 14. august!
(konkurrencen er gratis og ingen oplysninger bliver gemt)

1 kommentar:

  1. Uhh det kunne jeg godt tænke mig som en gave til mig selv :)
    Putte.lone@hotmail.com

    SvarSlet