onsdag den 8. oktober 2014

Jeg var prøvekanin! :)

Ja altså ikke sådan noget vildt eksperiment med alt muligt uhyggeligt fra videnskaben :)

Nej, i går var jeg til healing/clairvoyance hos en skøn dame. Lisbeth Helbo.

Jeg havde tilmeldt mig da hun søgte nogen at afprøve sine evner på, fordi hun selv er ved at finde ud af præcis hvad hun kan og derfor gerne ville øve sig.
Derfor var oplevelsen også ganske gratis men det var nu egentlig ikke det der trak.

Nej jeg ville gerne prøve det fordi jeg var nysgerrig, fordi jeg pt er igang med nogen ændringer i mit liv og så fordi jeg tænkte at det jo ikke kunne skade nogen.
Og jeg blev meget overrasket. Healingen foregik uden håndspålæggelse vi sad overfor hinanden og det var meget afslappende.

Lisbeth fangede de energier fra mig og universet som hun så videreformidlede i skrift og tale. Jeg fik en masse af vide om mig selv, meget vidste jeg godt i forvejen, andet var jeg i tvivl om og noget af det skal jeg lige have lov at tænke lidt over.
Men jeg nåede på den times tid det hele tog at gå fra at være anspændt til at få en knaldende hovedpine, græd og derefter til at blive lettet og godt tilpas.

Om man tror på disse ting eller ej går jeg ikke op i og I som læsere må for min skyld gerne tænke sikke noget sludder eller at det er tanden for alternativt, men er det ikke i sidste ende ligemeget, når bare jeg selv syntes det var en positiv oplevelse?

Det syntes jeg som sagt det var. Og jeg var et stort smil da jeg tog derfra og jeg var så træt ved 20 tiden i går aftes at jeg ikke kunne holde øjnene åbne. At jeg så vågnede kl 22 og derefter stort set ikke har sovet grundet mine sædvanlige smerter er en hel anden ting. Men jeg nævner den alligevel for jeg ved da godt at hverken healing eller andre ting på magisk vis kan gøre mig eller andre raske og da slet ikke kun efter 1 gang...

Jeg ved at Lisbeth søger flere prøvekaniner fordi hun er igang med noget alternativ behandler uddannelse, men det kan i selv kontakte hende omkring hvis i skulle være interesserede.

På visitkortet står der billedkunstner, men lad jer ikke narre af det :) Det er kun et aspekt mere af denne skønne personlighed :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar