tirsdag den 1. juli 2014

Tiden går og går....

 Jeg har lige læst de tre første bøger i serien om Amy skrevet af Marilyn Kaye. Det er en ungdomsserie som er ret lang. Men desværre har jeg efter at have undersøgt det via nettet og via tre forskellige boghandler/antikvariater fundet ud af at resten af serien ikke er oversat til dansk. Så nu skal jeg have skaffet mig hele serien på engelsk, for vil gerne læse det hele....
Skulle nogen af mine læsere falde over disse bøger på engelsk eller hele serien må I meget gerne sige til :)


 Så er her lige et kig på vores staudebed hvor vores røde sankthansurt og liljer mm står flot i år. Selv om det er meget tørt.
Og vi har filtet kongelys som er højere end mig selv så dem nænner jeg ikke at fjerne, selv om jeg godt ved det er en ukrudt...

Dagen i dag er brugt på fys- behandling. Det var hårdt men godt!

Jeg har døjet med ekstra ondt grundet varmen og så var Casper så venlig at lukke bagdøren på bilen ned i hovedet på mig forleden dag. Han troede jeg havde nået at flytte mig... så det var lidt uheldigt, men hverken bilen eller jeg tog større skade :)

Ellers går tiden med de sædvanlige gøremål herhjemme og med at være på smerteklinik i Ringsted.



 King har været småsyg et par dage. Han havde spist noget han ikke kunne tåle så han fik en voldsom diarré. Og den ene nat havde han et uheld herinde, så der måtte jeg igang med klud og rodalon osv. (Det så lige der en fordel at jeg ikke sover særlig godt). Men det gik hurtigt over og nu er han tip top igen heldigvis. Hader når hunden har det dårligt og man ikke kan gøre noget ved det. Den lille mand skal jo helst bare være glad og tilfreds :)


Jeg har været en smut omkring en genbrug og kigge lidt på bøger idag og fandt et par stykker + der kom en bog med posten som jeg har købt via nettet. Så nu er der lidt at gå igang med igen :) Den ene har jeg dog læst før men ville bare gerne eje. Det er "Hundehoved" af Morten Ramsland.


MCen er i stykker, vi tror den skal have nyt startrelæ, så det er bestilt hjem, men der går lige et par dage inden de ville have det. Så det er lidt øv, men det jo hvad der sker :)

Til slut et regnvejrsbillede, bare fordi det er pænt :)

Håber ellers I nyder livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar