søndag den 22. juni 2014

Graceland, Randers :(

I går besøgte min mor, Casper, Sascha fra Sorø og jeg Graceland i Randers.
Og selv om vi havde en hyggelig tur så er det absolut ikke et sted der kan anbefales. Ikke engang selv om man er Elvis fan for der er vitterligt ikke noget ved det.

Man gir ca. 100kr i entre for at gå en tur i deres lille museum som man har overstået på et kvarter, og man kan ikke se om tingene er ægte eller ej. Dog kan man se en del klenodier som egentlig kun handler lidt om Elvis bekendte og venner og en kop Elvis har modtaget fra en fan... Nej det var seriøst skuffende. Og for dyrt for så lidt.

Der er mest fokus på at man skal købe ting i deres shop (til overpriser) og det er synd, for det er vel ikke primært derfor man besøger stedet.
Vi prøvede ikke deres mad så den del vil jeg undlade at udtale mig om. Vi kørte hurtigt igen og ærgrede os alle 4 over at have haft de dyreste 15 minutter i vores liv i meget lang tid...

Og det er altså en lang køretur fra Sjælland til Randers når man kørte netop for at se dette og derfor ikke havde planlagt en masse andet.
Det bliver omtalt som meget større og det i sig selv er ligeså skuffende som den realitet at det ligger midt i et industriområde... 

Jeg vil da ikke sige folk ikke skal besøge stedet, for det må folk selv om, men hvis man tager til Jylland kun for det så kan det ikke betale sig. Sørg for at planlægge tid til at se nogen andre ting samme dag, for ellers bliver det primært en dag med kørsel frem og tilbage og intet andet.

Men vi hyggede os i bilen og fik set lidt forskelligt af landskabet + vi havde godt vejr hele dagen. Så den del var godt nok!

I dag har jeg ellers kun at sige: GOD SØNDAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar