torsdag den 26. juni 2014

Buzz Buzz - Storytel!

Jeg er aktiv som buzzer for buzzador hvor man tester diverse produkter, services mm.
Pt er jeg igang med at teste to ting. Eller 1 ting og venter på den anden som skal komme med posten en af dagene :) Og den må i derfor vente med at høre nærmere om!

Den jeg er igang med nu er en app der hedder Storytel. Det er en app du kan benytte til at høre lydbøger igennem. Man tilmelder sig et abonnement til ca. 100 kr om måneden og kan derefter hører lydbøger alle vegne når man altså har sin tlf. med sig :)

http://www.storytel.dk/

Jeg er ikke særlig god til lydbøger. Har altid været en læsehest og nyder at kravle ind i min egen verden med en kop te, hunden ved mine fødder og en god bog.
Men jeg kunne dog godt finde på at benytte denne app når jeg fx tager i skoven med hunden for så kan jeg tage headset med og tlf i lommen eller når jeg skal med tog/bus så man ikke behøver slæbe en bog med sig.
Desværre har jeg ikke råd til abonnementet så det bliver ikke til mere end prøveperioden for mig i denne omgang.

Dog skal man være opmærksom på at man bruger en del strøm på sin tlf når man hører lydbog samt man skal være sikker på at have data nok!

Er du til lydbøger og har en smartphone så er det klart et tjek værd :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar