lørdag den 19. april 2014

Orø med mere!

I går var Sascha og jeg en tur på Orø. Se Saschas blog.
Nå men hvad Sascha ikke nævner er at i dyreparken var der et lille hus med diverse terrarier og det vælger hun nok at udelade fordi der ville hun absolut ikke med ind :) Men når nu vi havde ofret 35 kr. pr. snude for at komme ind så skal man jo også se det hele, og jeg er vild med krybdyr, desværre var der ikke så mange...





Nå men det var en hyggelig tur omend kold. Vi fandt også et lille røgeri hvor vi købte lidt hver især og et spisested ved siden af hvor vi fik en kop varm kakao... (tror aldrig jeg har fået kakao der var så sød før...).

King var med bag i bilen og vi fik gået tur med ham ude ved vandet. Han er helt færdig idag for da jeg kom hjem i går aftes skulle jeg til Ringsted og hente Casper og der var King også med. Så King havde en meget lang dag igår og ligger nu her og snorker i sin seng :)
Casper skal til Ringsted igen i aften, men denne gang bliver King hjemme da jeg kun lige skal ned og smide Casper af så jeg kan have bilen, for jeg skal være sammen med min mor og vi skal også ud og trille en lille tur, dog først i morgen formiddag :)

Så der sker lidt lige for tiden, hvilket egentlig er ganske rart. Jeg kan godt mærke at jeg skal passe lidt på, for jeg bliver træt og ret øm, men på den anden side så vil jeg hellere opleve noget et par dage, og så tage konsekvensen af det, frem for at blive hjemme og sidde og glo ud i luften :)

God påske folkens!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar