torsdag den 3. april 2014

Lidt om det hele...

Tiden flyver, lidt for stærkt lige nu. Caspers Mc er kommet hjem og nu venter vi på at Skat kommer i omdrejninger så afgiften kan blive betalt. Men der er lidt ventetid...

Bilen er i stykker og er på værksted og pt aner vi ikke hvad der er galt med den, andet end den brændte sammen i tirsdags... Så kører rundt i en lille lånebil... men det da bedre end ingenting...

Min fys. har været syg i to uger men er på banen igen, det var hårdt at komme igang i tirsdags, jeg er helt kvæstet selv her to dage efter. Så det kræver lige lidt at komme ovenpå igen...

Jeg har langt om længe fået fikset min cykel, gearene var i stykker. Små 500 kr kostede det mig, men nu kan den så også køre igen uden problemer :)

Der er kommet en indkaldelse :) hvis man kan kalde det det til en tid på smerteklinikken Valdemar i Ringsted igen. Så det er godt nok, jeg skal starte dernede i maj måned, så jeg kan få justeret på min medicin mm.

I weekenden skal vi til Svartsot koncert. Er ikke så frisk til det, men vil gerne med, for det er dejlig tæt på og jeg kan godt lide musikken :) Så håber det bliver godt.

Og så må jeg se at få brugt lidt mere tid på at skrive her :)

Hyg jer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar