onsdag den 13. november 2013

En dejlig dag og R.I.P!

Det har på alle punkter været en skøn dag. Også selv om onsdag gerne er en sumpedag for mig, da jeg nærmest altid er dødtræt ovenpå fys. behandling om tirsdagen. Og det har jeg også været i dag, men har alligevel nydt dagen med at give en god veninde (Sascha som tidligere er nævnt i bloggen) en hånd og vi fik hygget og grinet.

Jeg fik byttet en cardigan i den ene butik i Ringsted og fik handlet nogen småting ind til lidt julesjov jeg skal lave med en jeg kender.

Slap for at hente Casper fra job da han fik et lift hjem, så fik i stedet ordnet lidt småting herhjemme samt haft tid til at sidde med fødderne oppe og nyde en god gang aftensmad som i dag bestod af suppe og dessert der bestod af banankage.

Dog er der en ting i dag som er lidt trist. Kurt Trampedach er død. 70 år gammel. Han var en virkelig dygtig kunstner og især hans lidt dystre malerier har jeg altid følt en vis tilknytning til. Håber jeg en dag kan blive så rig at jeg får mulighed for at anskaffe et af hans værker. Det kunne være fantastisk.
R.I.P Trampedach.

Lige nu er jeg ved at lære at lave en "dock pudding" :) sidder nemlig og ser "Vild mad med Hugh".
Kan I have en god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar