lørdag den 25. oktober 2014

Årh altså...

Har egentlig haft en god dag men her til aften knækker filmen så lidt for mig.

Jeg har tidligere i bloggen skrevet om grunden til jeg går hjemme, nemlig det whiplashtraume jeg har...
Og nogen dage er ok, nogen dage er mega hårde.

Jeg er glad for det koldere vejr da det lindre mine smerter en smule.
Pt bruger jeg en del tid på smerteklinikken i Ringsted og har her den anden dag fået justeret på min medicin igen.

I dag har været rimelig pånær  lændesmerter som har generet og gjort mit venstre ben har været tungt og ømt.
Og har også presset mig selv ved at tage med til racing festival i Roskilde (mere om det en anden dag). Men nu bider det mig i den grad i r.... at jeg ikke har været hjemme og slappe af.

Hovedpine for fulde gardiner, kvalme, smerter og svimmelhed. Og det eneste jeg kan gøre ved det er at bevæge mig lidt rundt, drikke en masse vand og tage lidt ekstra piller.
Men jeg ved jeg har en lang nat foran mig lige nu for søvn bliver svært... kan ikke holde ud at ligge ned :-( 

Dette er iKKE et ih øv please hav ondt af mig indlæg, men blot en måde for mig at få lidt luft på.
For man bliver så træt i hovedet af smerter og kan ikke rigtig rumme det når det er værst og så det rart at kunne "brokke" sig et eller andet sted...

Tak fordi du "lyttede"...

Håber du derude får en god nat og en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar