torsdag den 7. marts 2019

Sådan står det til...

her hos os...

Jeg har i lang tid forsømt at berette nyt herhjemme fra. Men nu kan i få en lille update på alting.
Går stadig på smerteklinik men har snart ikke flere tider tilbage. Og efter jeg i længere tid afprøvede cannabisolie - som det sidste mulige - så er jeg nu stoppet med dette igen, da det ingen effekt havde. Jeg har derfor ikke ret meget medicin tilbage, da det ikke længere fungere. Så nu må jeg lære at leve med at læger, smerteklinik m.fl. har "givet op". Og det betyder så også at jeg selv her efter 9 år som hjemmegående skal vænne mig til at jeg ikke længere kan få noget at dulme smerterne med.
Jeg afventer at komme for rehabiliteringsteam for anden gang, det skulle ske i løbet af sommeren, så måske kan vi efter mange år endelig få afsluttet den del af det også. Det håber både Casper og jeg i hvert fald på.

Af den og flere andre grunde har vi også valgt at sætte huset til salg. Vi vil gerne tættere på Store Merløse by, så jeg og han, får lidt nemmere ved nogen ting. Og det er overvældende så meget interesse der allerede har været på vores lille "dukkehus". I kan selv se salgsannoncen: HER
Vi har dog endnu ikke solgt det, men håber det snart sker, da vi har fundet et hus tættere på byen, som vi gerne vil rykke over i. Men som så mange andre kan (og vil) vi ikke sidde med to steder, så vi kan ikke gøre så meget før dette her er afsat. Vi har boet her sammen i 11 år og nydt at være her. Men vi er også nødt til at erkende at nogen ting skal ændres, blandt andet på grund af mig. Så vi håber på at det hele går godt. Men hvad hushandler angår har man jo aldrig nogen garanti, så vi prøver at undgå at sætte forhåbningerne for højt op, indtil der sker noget konkret.

Casper har travlt på job og skal snart en tur til udlandet med arbejdet. De skal til Tyskland og besøge en stor maskinmesse. Det ser han frem til. Og så har han også fået travlt med at teste hardware for https://hwt.dk/ Så det går der en del tid med, men det er kun godt at han har noget at tage sig til som han syntes er spændende :)

Ellers er her ikke det helt store at berette om, men det der er er til gengæld nogen store emner som fylder meget for os.

Mange tak fortsat til alle der følger med på bloggen. I er guld værd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar