søndag den 21. januar 2018

Årest første Konkurrence/Giveaway!

Så er der mulighed for at vinde bogpakker :)

Her er to forskellige bunker og det eneste du skal gøre er:   
at skrive en kommentar her på bloggen eller sende en mail på ijoergensen85@jubii.dk hvor du fortæller hvilken bunke du helst vil vinde og hvorfor.

Bunke 1:
Pia Kjærsgaard: Fordi jeg var nødt til det
Barack Obama: Arven fra min far
Peter Mygind: Myginds Mission
Michael Jeppesen og Anders Lund Madsen: Hold masken eller der falder brænde ned.


Bunke 2:
Brudstykker
Midnatssol
Et år i Bo Branners Leben
Hundehoved
Stallo
Julemandens død 
 

Jeg trækker en vinder 1. februar
Held og lykke.

9 kommentarer:

  1. Det er 2 spændende bogpakker, jeg gerne ville vinde, men jeg tror jeg gerne vil vinde bogpakke nr 2. Jeg er da nødt ti at vide hvorfor bla. Julemansen sør ;) Mange hilsener Mona

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det er da 2 rigtig gode pakker men Henrik vil gerne læse Hundehoved så det bliver pakke nr 2 som vi håber på
    Connie

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne vinde bunke 1 hilsen Gitte Larsen

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne vinde bogpakke 1. Da jeg godt kan lide at læse den slags. Ses Tina Christiansen

    SvarSlet
  6. Jeg skal da vinde bunke 1 fordi den indeholder de bøger jeg gerne vil bruge min fritid på at læse ❤ hilsen Gitte Larsen

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne vinde nr 1 da jeg gerne vil læse den om Obama 😉😊

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne vinde bunke nr. 2, da den indeholder nogle spændende bøger som jeg ikke har læst endnu, men som jeg gerne vil læse :)

    SvarSlet
  9. Bunke 2 for det er mest min stil og så indeholder den 2 af de bøger der er på min tbr og 2 andre der lyder interessant - alt i alt en ønskebunke

    SvarSlet