mandag den 19. januar 2015

Møde med rehabiliteringsteamet.

Har i dag været til møde på kommunen med rehabiliteringsteamet som afgjorde den indtil videre sidste indstilling i min sag.

Jeg blev sat på resourceforløb og det er både godt og dårligt. Kender ikke alle detaljer til bunds endnu så kan ikke fortælle så meget.
Men så er jeg tanden videre og så må vi se hvad næste skridt bliver. Nu får jeg først og fremmest ro til at gøre forløbet på smerteklinikken færdigt. 

Det var enormt hurtigt overstået og var vist mere eller mindre bestemt på forhånd hvad de ville indstille til.

Det er så en ca 5 årig periode hvor der jævnligt skal være statusmøder men alt det kommer jeg til at høre mere om for pt har kommunen ikke noget at tilbyde mig udover ro.

Det er også ok for jeg bruger meget energi på smerteklinikken og har derfor ikke det store overskud til så meget andet.

Og det var så heldigt at Casper havde fri idag så han kunne tage med uden at skulle bruge en afspadseringsdag så det var jo fint. Havde godt nok været ensomt at stå derude alene selv om min egen advokat også var med.

Nu skal jeg så vente at høre nærmere så jeg ved hvordan det hele kommer til at køre det næste lange stykke tid!

God aften derude og tak for støtten folkens (I ved selv hvem I er <3 )!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar