torsdag den 13. marts 2014

Og det blev varmt!

Ja ja godt nok har vi frost om morgenen, men det er varmt og næsten sommer om dagen. Og det har en kæmpe konsekvens for mig. Nemlig flere smerter. Jo varmere jo værre...

Men det er noget man vænner sig til når man har haft det så længe som jeg har. Selvfølgelig er man helst fri og det er vældig generende at det besværliggør ens hverdag mere end den er i forvejen, men det er altså en af de ting jeg ikke selv er herre over :(

Når man så lige ser bort fra det så er her sket en del siden sidst.

Gavlvinduet blev lukket ganske fint og lidt småhuller hist og pist tog de lige med.  Og det har gavnet en hel del for nu kan man fornemme det ikke trækker indendørs på samme måde mere.

Så fik vi købt håndvægte hjem som Casper skal godt igang med.
Det var hans fys. og hans læge som mente at han skulle supplere sit fine vægttab med noget styrketræning. Og sættet er rigtig fint selv om det er brugt og så er der den fordel at jeg kan benytte de helt små skiver hvor han så kan benytte de større. Så vi har begge glæde af sættet :) Selv om det primært er Caspers.

Og der blev også tid til en frokost med min mor, mens Casper var på job den anden dag.
Vi spiste på en lille restaurant i Vig. Ikke det bedste sted, men det var hyggeligt :)

Håber ellers I alle nyder det gode vejr.

Vi ses!! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar