fredag den 28. februar 2014

Tiden går...

Jeg har ligget syg med alt lige fra forkølelse og hoste til bihulebetændelse. Og så fosvinder tiden lidt af sig selv. Nu er jeg ved at være helt ovenpå igen og så kunne jeg ikke komme til fys. i denne uge da han ikke var der... men men nu lysner det hele lidt igen.
Lang gåtur med veninde i tirsdags ca 11 km. En weekend hvor vi skal være sammen med nogen venner hvor vi skal en tur i biffen og se "Kartellet" og så skal vi være sammen med Caspers mormor (og hans forældre, men det knap så vigtigt). Fys. på tirsdag og så må vi se hvad der ellers skal ske.

Casper har travlt på job lige for tiden han er sjældent hjemme til tiden så det nogen lange dage og en træt mand der kommer ind af døren... Men sådan er det jo i perioder.

Hans Honda er stadig på værksted, de er ikke ligefrem hurtige, men ok de fik en forkert kaburator hjem det var jo ikke deres fejl... Men nu må de gerne snart se og blive færdige så den kan blive toldsynet. Der er pt. ventetid hos Skat, så det bliver trukket lidt i langdrag desværre...

Jeg skal til samtale hos min læge den 5. marts, det har kommunen bedt om, for ellers kan man ikke blive indstillet til møde med rehabiliteringsteam og det vil min sagsbehandler gerne snart kommer i orden, så vi kan komme videre på den ene eller den anden måde. Min sagsbehandler forventer jeg får et ressourceforløb selvom jeg reelt er indstillet til pension, men begge dele er ok, for så ved jeg i det mindste noget mere end jeg gør lige nu.

Er kommet godt igang med at skrive med to forskellige personer der sidder på dødsgangen i USA. En mand og en kvinde. Og har fået et lille netværk med andre der skriver med folk på den måde. Det er interessant og lidt udfordrende samtidig.

Så der er sket en del det sidste stykke tid, hvilket så også har gjort at jeg ikke har været her så meget.
Men det kan der heldigvis rådes bod på :)

Håber ellers I alle har det godt derude omkring!

Vi skrives ved :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar