mandag den 16. december 2013

Søndag :)


Dagen startede med vådt vejr og tja... det fortsatte egentlig det meste af dagen. Men vi kørte en tur til Malmø alligevel. Casper, min mor og jeg.
Vi havde kaffe/kakao med i bilen, appelsiner og hørte julemusik i radioen :)

Vi var på julemarked, som dog var ret trist, for det var som om det hele næsten var slut selv om der stadig er lidt tid til jul, så der var ikke så mange boder som forventet, men vi så da julemanden og min mor fik jeg lige fanget på et billede under et stort træ på Gustav Adolfstorg, som var pyntet med pakker.

Vi spiste frokost i Malmø, var rundt på Stortoget hvor der slet ikke var noget jul overhovedet og så valgte vi at gå på shopping i stedet. Så vi fik set de fleste butikker :)

Da vi vendte snuden hjemad, blev vi enige om at køre i Fields. Vi gav min mor en halv time hos "feet a fish" så der sad hun med fødderne i vand mens Casper og jeg gik rundt og shoppede lidt.

Sluttede dagen af med at sætte min mor af hos sig selv, hente King i Køge hos det vennepar der passede ham og så havde vi et par fribilletter til biografen, så vi så Hobitten 2.
Så lang men god dag.

Og idag står den på total afslapning herhjemme, Casper har fri, så vi slapper af og hygger med King :)

Det er jo faktisk en god start på en ny uge!

Håber I alle nyder livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar