fredag den 20. september 2013

Regnbuer og andet...

Hørte på tv i morges at det er populært at kigge på regnbuer... og de er da også smukke. Dette er et gammelt billede jeg har af en regnbue og som man kan se er den dobbelt og nej de ter ikke kameraet der gir den effekt.

Men kan ikke helt forstå at det skulle være mere populært nu end førhen, for det jo dog ikke et nyt fænomen :)

Nå, men udover det så går tiden lidt langsomt for mig på grund af sygdom... Og det er ved at være ret irriterende at skulle vente på at komme til undersøgelse, for man skal jo nærmest ligge lig før man kommer til med det samme... Men men, den 30 september er jeg inkaldt til, så det må jeg jo vente på.

Så lige nu fylder jeg dagene ud med det jeg magter, har aflyst en del aftaler, men holdt fast i meget for på trods af smerter og træthed hjælper det jo heller ikke noget at sætte livet i stå.

Og Casper har travlt med sit job og hans nye livsstil med mere motion og det jo bare dejligt at se på. Så er der da en af os som får udrettet noget :)

Håber ellers I alle har det godt rundt omkring.

Nu kalder min sofa og den bog jeg er igang med at læse.
Fortsat god dag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar