fredag den 23. august 2013

Med hjul under!

Ja jeg har altid cyklet meget førhen og idag cykler jeg også gerne når kræfterne er der til det. Min mands cykel har stået stille længe da vi ikke lige har haft mulighed for at få den lavet. Men nu er den fikset og nu kan vi så cykle ture sammen igen.

Udover det har jeg købt en motionscykel. Det bliver helt sikkert mest mig der kommer til at bruge den, men det gør nu heller ikke noget, for jeg har et lidt andet behov for motion end min mand. Men lur mig om ikke han lige skal prøve engang imellem :)


 Så nu har jeg hevet mine indendørs træningssko frem igen. De har været gemt væk længe, da jeg sidst brugte dem til badminton som jeg ikke har spillet i flere år. Men de er stadig som nye og sidder godt. Og Cyklen er blevet indstillet til min højde og det hele. Hvornår jeg cykler på den første gang... tja nu må vi se... men måske i morgen :)

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar