søndag den 8. juni 2014

Neutral test!

Ja som nævnt er jeg jo med i Neutrals testpanel. Og er lige nu ved at teste denne 0 % serie der består af Face wash, skin tonic, face cream og makeup remover wipes.

Det er nogen rigtig skønne produkter (nej jeg tjener ikke noget på at reklamere for dem, det er min ærlige mening).
De er nemme at bruge, er gode til sart hud og indeholder ikke parfume eller andre generende ingredienser.

Jeg er især glad for face cream og wipes. De kan bruges lidt mere alsidigt end de andre to produkter.

Det er samtidig en serie som ser pæn ud at have stående og så er det en klar fordel at den kan bruges både af mænd og kvinder, man faktisk endelig har en produktserie som alle i husstanden kan bruge (det er også billigere i længden).

Personligt har jeg også benyttet ansigtscremen på mine arme som er blevet meget pænere end de var inden jeg begyndte at benytte produktet. Så det er jeg rigtig glad for.

Så jeg kan helt sikkert anbefale produkterne, men selvfølgelig med det forbehold at selv om det er Neutral produkter så vil der nok stadig være nogen der ikke vil være ligeså begejstrede for dem som jeg selv er :)

Kan lige kort fortælle at man som medlem af Neutrals testpanel får tingene tilsendt og så skal man afprøve produktet/terne et stykke tid og derefter svarer på et spørgeskema. Så det er ikke besværligt og det er ikke noget man ofre penge på. Men det gir en unik mulighed for at teste nogen ting som man måske ellers ikke ville have mod på at købe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar