fredag den 20. juni 2014

Anmeldelse af Glass via Kulturkongen!

Jeg har fået til opgave at anmelde bandet GLASS album. Jeg vil dog her ikke sige så meget om de 4 numre jeg har hørt, men udpege et nummer som er det jeg fandt mest fangende. Og det til trods for at dette slet ikke er en type musik jeg normalt hører.

https://www.youtube.com/watch?v=5zE-93j75mk

GLASS med Burning the bonds.

Meget speciel lyd, fangende melodi og tekst der er nem at huske. Og egentlig musik jeg sagtens kunne hører når jeg sad i haven med en kold øl en sommeraften hvor der var venner på besøg :)
Men lyt og døm selv :)

Kan lige nævne at Kulturkongen er et sted hvor du kan blive anmelder af diverse film, teaterstykker, albums mm, eller du kan læse om forskellige ting og finde inspiration til noget nyt og spændende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar