fredag den 13. juni 2014

Mere hyld :) og lidt til...

Ja så mørk blev den anden portion hyldeblomstsaft hvori der er lidt kokossukker. Men det er ikke voldsom sødt, da citronerne vejer det fint op. Så det er en succes og kan sagtens laves igen en anden god gang :)

Ellers nærmer vi os weekenden så håber alle får en god en af slagsen.













Har idag stegt noget flæsk (ikke til os selv men er heller ikke det som det her handler om) og jeg undre mig helt vildt. Det er økologisk, men hvor pokker er kødet henne? Det var som man kan se på billedet nærmest kun fedt. Jo jo det blev meget sprødt, men det jo egentlig ligemeget, for hvor spændende er det at spise når der intet kød er?
Jeg troede at økologisk gris ville være flot marmoreret så der var en god fordeling af kød og fedt, men det der er da nærmest en skændsel...

Nå men det var også kun fordi jeg undrede mig at jeg lige ville vise det og ved da ikke om det bare er mig der er sart eller hvad, men når nu man er vokset op med at der blev slagtet en gris eller andet i ny og næ og man så hvor meget kød der var på, så syntes jeg det der er vældig skuffende at se...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar