fredag den 20. juni 2014

Verden lige nu!

Ja der er sket en del det sidste stykke tid og jeg kan nok ikke få det hele med. Men en kort gennegang...

King og jeg har været i skoven et par gange og gå nogen gode lange ture. I dag havde vi endda følge af min reservefar Jan Lyngdorf. Det var en hyggelig tur, lang... især for Jan som ikke er i den bedste form lige for tiden, men i fint tempo fik vi da gået en times tid.
Og King ligger død herhjemme hver gang vi har gået de lange ture, særligt mens det er varmt.

Jeg har som altid været nogen gange til fys. og selv om han har ferie i den kommende uge, så tror jeg egentlig jeg har ok styr på tingene lige nu, da jeg alligevel har mere fokus på mit forløb på Valdemar smerteklinik som jeg pt. er godt igang med.
Det er rart at være kommet dertil igen, de er dygtige, der er kommet lidt nye ting og jeg er pt ved at afprøve noget andet medicin også. Det i sig selv kræver meget af min energi og jeg har derfor et stort behov for at have flere dage for mig selv end jeg plejer, da jeg ellers ikke er til noget som helst.

Har dog været ude og cykle en lang tur sammen med Sascha fra Sorø forleden dag. Omkring 16 km, så det var bare skønt.

Jeg har ikke nogen billeder denne gang, så I må nøjes med at læse den her halve roman :)

Pt. får jeg ikke læst så meget som jeg plejer, men det er ret typisk at det er i perioder hvor jeg har overskud til det at jeg får kværnet en masse bøger. Så det kommer igen på et tidspunkt.

Jeg har tilmeldt bloggen her på www.blogbattle.dk for at give den lidt mere opmærksomhed :)

Og så trænger haven faktisk til lidt pleje, men vi kan ikke nå det hele :)

Casper har travlt på job og nu skal de måske have nye arbejdstider igen, så det er ikke rigtig til at holde hoved og hale i, men nu må vi se. Vi kan jo ikke gøre andet end at tilpasse os for det jo ikke noget man selv er herre over.

Jeg har slettet min endomondo profil for glemte at bruge den og gider ikke altid tage min tlf med rundt, så det kunne egentlig være det samme at have den. Og ligeledes har jeg slettet min profil på https://www.venindeliv.dk/ da jeg ikke længere bruger den side særlig meget heller. Det er en side hvor kvinder kan møde andre kvinder og derigennem få nye veninder. Altså veninde dating og ikke rigtig dating :)
Men så kan jeg bruge mere tid på min blog her og på de andre ting jeg benytter. Så det passer mig faktisk ganske godt.

Der har været Le Mans :) Og det måtte man jo følge med i. Var i hvert fald spændende indtil det stod klart at Porche ikke ville vinde og Tom K. heller ikke kunne præstere hvad han før har kunnet...

Jeg kunne nok nævne mange flere ting, men så skal jeg sidde her hele dagen for at komme i tanke om dem :) Så det må blive det for denne gang!!

Vi ses!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar