lørdag den 12. april 2014

Nok at se til....

I går var vi forbi hos Caspers forældre (billedet er ældre men samme hund). Hans far havde bedt om hjælp med at få skiftet dæk på bilen.
Det var hurtigt overstået, vi blev dog og spiste aftensmad inden vi kørte hjem og lukkede naboens høns ind (for naboen var ikke hjemme og der render en ræv rundt hernede).

Så har der været en her og købe vores pladespiller, da vi jo fik en ny af Caspers morbror. Så det var dejligt at komme af med den, så den ikke står og fylder, selv om det var lidt øv, for vi var glade for den. Men vi har jo ikke noget at bruge to til.

Bilen kom hjem fra værksted i torsdags. Der er skiftet en bremsekaliber og håndbremsen er justeret. Alt lavet på garanti og nu gider vi snart ikke mere bøvl med den spand....

Casper har savet brænde og båret det ind. Og vi kan efterhånden komme lidt videre i haven, nu hvor vejret arter sig lidt bedre end ellers!!

Påskeugen bliver der rigeligt at lave for os begge. Men det må i høre om en anden dag.

Med hensyn til min pensionssag, så fik jeg afslag hos ankenævnet og jeg venter stadig på at kommunen sætter mig ind til møde med rehabiliteringsteamet. Min advokat skal nu have fat i kommunen og snakke med dem, så der kan komme lidt mere skub i tingene.
Ved siden af det skal jeg starte på smerteklinik i Ringsted igen til maj. Så samme sted som jeg gik for et par år siden. Denne gang skal jeg dog kun have justeret på min medicin, men det nu meget rart at det er samme læge som før har fulgt mig over længere tid og derfor også kender til den sammensætning af medicin jeg får pt. Så er det lidt nemmere :)
Så det ser jeg frem til.

God påske til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar