fredag den 3. januar 2014

Det nye års begyndelse!

Ja, den allerførste dag i det nye år brugte vi sammen med Caspers morbror og hans kone som har været på besøg henover julen. De residere hos Caspers mormor. Første gang jeg fik muligheden for at hilse på dem var juleaften. Dejlige personer og selv om de til daglig bor i USA så er der ret god kontakt frem og tilbage, så det er skønt.

Så pt går tiden med familiehygge, Casper der er på job og når han har fri så bruger han tid på sin motorcykel. Han var forbi en mekaniker igår som skal hjælpe ham med det han ikke selv kan. Så der er lige nu nok at se til.
For mit eget vedkommende går dagene ikke så hurtigt, jeg har ikke været til fys. henover jul og nytår da han jo også skal holde fri indimellem, så jeg er noget mere øm og træt end ellers, men så længe jeg ikke har 30 planer i disse dage så går det alligevel.

Ser frem til i weekenden hvor vi skal et smut på hotel og til ølsmagning.

Håber alle er kommet godt ind i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar