onsdag den 18. november 2020

Tilfældigt tankespind.

Jeg har brugt dagen på flere forskellige ting. Blandt andet har jeg være til synsprøve og fik heldigvis gode nyheder da jeg ser bedre end tidligere.
Og mens jeg så var i byen så gik jeg rundt i min egen lille verden og der slog det mig at man egentlig går og tænker nogen spøjse tanker i ny og næ.

Jeg har i dag blandt andet tænkt:

- Hvorfor er der ikke flere som bakker ind i en parkeringsbås? 
Så får man øvet sig og holdt det ved lige samt det er nemmere og hurtigere at køre fra stedet igen senere.

- Hvad rager det egentlig os andre? 
Der gik en rundt og talte højlydt i telefon. En privat samtale som virkelig ikke kom os andre ved men som man ikke kunne overhøre.

- Årh hvor er det irriterende jeg ikke har råd lige nu! 
Faldt over flere ting som jeg egentlig godt kunne bruge :)

- Hjerne, hold nu pause!
Var godt træt I hovedet og kunne ikke få tankerne i ro.

- Skulle jeg egentlig købe det med hjem?
Blev fristet i Netto men sagde til mig selv at når det ikke stod på indkøbslisten så var det unødvendigt. 

- Gad vide om man kunne få lov at gå en tur med dig?
Min optiker havde sin hund med på job.

- Ad, klamme mundbind!
De lå og flød allevegne. Hvorfor er det så svært for folk at rydde op efter sig/smide dem ud?

Hvad har du tænkt af tilfældige tanker idag? Man går jo ikke normalt og holder øje med sine tanker en hel dag, men det er faktisk ganske underholdende at have fokus på. Især fordi man alligevel tænker mange tanker i løbet af kort tid, tanker som man reelt ikke kan bruge til noget, men som man bare må konstatere er der.

2 kommentarer:

  1. Spændende Inge. Jeg kan dog ikke huske, hvilke tanker, der er gået igennem mit hoved i dag, men det er jo rigtig mange, er jeg sikker på :-). Måske vil jeg tænke lidt mere over det i morgen f.eks. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Se det jo det sjove ved det fordi man netop normalt ikke tænker over sine tanker på den måde.

      Slet