søndag den 18. december 2016

Boganmeldelse: "Kærlighed i indkøbskurven"!


Marianne Joensen
Mellemgaard
316 sider
Kan købes HER

Jeg har været så heldig at Marianne har sendt mig hendes to bøger. Og nu har jeg fået læst den første af dem.

"Kærlighed i indkøbskurven" handler om Maria som er begyndt at netdate. Hun har igennem længere tid skrevet med en fyr, Tue, som hun finder yderst spændende. Og selv om hun aldrig har mødt ham er hun godt og grundigt forelsket.
Nu skal han så komme og bo hos hende i 14 dage. Han er nemlig bosiddende i Paris, så han skal på ferie i Danmark.

Tue ankommer og det er bare ren idyl. God sex, kærtegn, tillid og hele pakken på en gang. Dog med det skår at Marias to tvillingedøtre absolut ikke bryder sig om Tue. Og det tyder på at være gengældt desværre. Hendes døtre ender med at være mest hos deres far, og Maria savner dem helt vildt. Men hun håber og tror det hele nok skal lykkes når de vænner sig til hinanden.

Maria forestiller sig hurtigt en fremtid med Tue for han har det hele i hendes øjne. En dag vender det hele da hun kommer hjem og finder ham i dametøj.
Tue er nu Tine og han kan ikke se der skulle være noget som helst problem i det. At Maria så slet ikke tænder på ham længere og egentlig bare ønsker ham væk forstår han slet ikke.
Og det hele kulminere den dag han slår Maria fordi hun i vrede siger "at han er en stor diagnose".

Om Maria kommer godt igennem og får ham ud samt om hendes forhold til hendes tvillingedøtre, der har lidt en del under hendes stormende forelskelse, bliver godt igen vil jeg lade kommende læsere selv vurdere.
For jeg håber virkelig at denne bog når ud til rigtig mange mennesker. Den er virkelig værd at læse.

Sjældent er jeg stødt på en bog som har fanget mig så godt fra start af, holdt mig fanget undervejs og bare har vendt siderne uden at tænke over det. Den var så svær at ligge fra sig og jeg var helt trist da bogen var slut.
Den er rigtig god!

Så hvis du ikke kender bogen endnu så skynd dig ud og få fat i den. Den kan i hvert fald anbefales herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar