lørdag den 12. september 2015

Boganmeldelse: "Gaven i maven" af Gina Asbjerg!

Anden gang jeg skal anmelde noget for Plusbog og denne gang fik jeg fornøjelsen af en selv-hjælps-bog.

Det er ikke noget jeg har læst ret meget af, men jeg er positivt overrasket. Også selv om der ikke lige er nogen af de problemstillinger som denne bog omhandler der i mit liv. Eller jo det er der nok lidt, men ikke noget der fylder synderligt. For bogen her henvender sig nemlig ikke til folk med et specifikt problem men med folk der blot gennem livet har gjort sig forskellige erfaringer og oplevelser, hvad man jo nærmest ikke kan komme udenom :)

Det er forlaget Griffle der står bag bogen og den er på 191 sider.

Gina er behandler både psykisk, fysisk og af uddannelse. Hun kan forskellige ting der både er spirituelle og helt almindelige. Men mange søger til hende for at modtage hjælp for hun kan noget særligt. Hun kan få folk til at forstå at alle de traumer, problemer, negative oplevelser som vi har med os gir grobund for hvordan vi reagere i alle andre tænkelige situationer. For vi placere den slags ting i maven!
Hvis vi kan få løsnet de ting op og lagt dem op i hjertet hvor der kun findes sjælefred så kan vi komme langt, fordi vores dårlige oplevelser så ender som erfaringer.

Vi hører undervejs forskellige klienter udtale sig om deres oplevelser hos og med Gina og alle som én gir udtryk for at det er en teknik som de fleste af os ville kunne have gavn af at lære.

Vi høre om hvad kvinder og mænds normale problemstillinger er og vi hører om børns typiske problemer. Så man kommer i dybden med hele mennesket, fra barn til voksen og tilbage igen.

Og så er det alligevel ikke en salgstale for Ginas arbejde, for bogen prøver også at forklare dig som læser hvordan du selv kan lære denne teknik, endda med flere forskellige indgangsvinkler.

Det er svært at forklare hvis man ikke har læst bogen så det må jeg, som anmelder, anbefale at man gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar