tirsdag den 21. juli 2015

Mere fra Testr kassen.

Nogen af tingene har jeg valgt at vise og skrive om på instagram så i kan ude i siden af min blog gå ind på min profil der og se lidt om nogen af de ting jeg har fået hjem til test.

Jeg vil her nævne nogen flere ting og så se frem til at skulle anmelde noget mere en anden god gang :)

 Aloe Vera Mango drik. Måtte lade en anden teste den da jeg er allergisk overfor aloe vera desværre.

Smagen og duften er sød men frisk og mangoen smager godt igennem.
Nem at have med rundt.
Skal være iskold for ellers er den tyktflydende konsistens ikke rar at drikke.
Virker mættende, fordi den er rimelig tung.
 Weet hårfjerningscreme.
Jeg kunne ikke tåle Weet produkter (øv at have sart hud nogen gange) men så ved jeg da det.

Min nabo har haft fornøjelsen af denne creme og dommen er sådan ca at cremen godt kan bruges, jo jo, men det er nemmere og et bedre resultat med en almindelig skraber.

Der medfølger en skraber der er bred og smal så man skulle kunne få creme og hår nemt af.

 Muesli/Granola fra Karen Wolf.

Med frysetørret hindbær og solbær.

Den er sød, men smager ikke af ret meget. Mætter desværre ikke særlig godt.
Er bedst som drys ovenpå youghurt, men er faktisk ret kedelig i forhold til andre udgaver man kan købe.

Selv min mand som ikke kan lide solbær kunne spise denne og han fandt den ligeså kedelig som jeg gjorde.
 Kaffe som kan drikkes kold eller varm.

Jeg drikker ikke kaffe selv, men sjov lille flaske. Den testede min nabos mand og han drak den kold. Det var ikke noget hit.

Så må lade andre bedømme om den er god varm.

Det i hvert fald nemt at få kaffe med sig rundt, når man kan købe den færdig på denne måde. Men hvis smagen halter, så det jo næsten lige meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar