torsdag den 28. august 2014

30 dages udfordring: dag 9!

I dag skal jeg fortælle om noget jeg er stolt af fra sidste måned... og jeg har tænkt hele natten samt gået min kalender igennem for jeg husker ikke ret godt og det er altså svært at finde noget man bare lige vil sige man er stolt af...

Men der er en enkelt ting som jeg faktisk er glad for at jeg fik lov at prøve... stolt af ved jeg ikke rigtig for det er en følelse jeg har det lidt anstrengt med.

Men jeg var inde på Novo Nordisk i Hillerød hvor jeg sammen med nogen få andre stykker var med til at vurdere nogen emballager og dele nogen tanker om et produkt (som jeg dog ikke må fortælle nærmere om da jeg underskrev en ret streng tavshedspligt).
Men det var en god og spændende oplevelse, for hvis man faktisk bliver lyttet til som privat person så kunne det jo godt være at noget af de Novo sender ud måske vil være mere i forbrugerens favør.

Jeg var derinde en del timer og fik et gavekort som tak for hjælpen. Så det var vældig interessant!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar