onsdag den 27. august 2014

30 dages udfordring: dag 8!

Mine mål/gøremål for denne måned...

Nu er måneden jo ved at være slut men når jeg kigger tilbage hen over den så var det vigtigt for mig at få skiftet diætist på smerteklinikken på Valdemar. Og det fik jeg så. Og den nye diætist har nogen helt andre indgangsvinkler og virker rigtig kompetent.

Og så var det nødvendigt at komme til synsprøve så det fik jeg taget mig sammen til, og det viste sig jo så faktisk at jeg skulle have nye glas i mine briller, så det var nok meget godt. Jeg er gået op i styrke på højre øje og min bygningsfejl er forværret en del.
I løbet af denne uge kommer mine nye glas hjem. Da der så samtidig var tilbud på stel købte jeg et ekstra par, så jeg har mine hverdagsbriller og et andet par til pænt brug. Jeg fik halv pris på de nye glas, også til mine solbriller, fordi det er under et år siden jeg fik mine briller. Så det var rigtig pænt af  optikeren :)

Det har vist som udgangspunkt været de vigtigste ting i denne måned, eller rettere ting der bare skulle styr på! Og det lykkedes, så det kan jeg jo ikke klage over :)

Måske nogen af jer læsere vil fortælle hvad jeres måned har budt på af vigtige gøremål??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar