torsdag den 17. juli 2014

Ikke på toppen...

Jeg har en skidt periode. Flere smerter bl.a på grund af varmen. Mit stressniveau er for højt og det har jeg snakket med dem om på smerteklinikken og fået "ordre" på at lave så lidt som muligt et stykke tid. Hvilket betyder at der skal være så lidt aftaler som muligt. Og det kan jeg jo godt se det fornuftige i, selv om jeg nogen gange føler at jeg så må brænde folk af igen og igen...
Men skal altså bruge det energi jeg har på at komme ned i gear og på tiderne på smerteklinikken. Og var til fys. tirsdag som altid, men han holder ferie nu, så derfor skal jeg også passe på ikke at sætte for meget på "menuen"...

Casper har sørget for at vi ikke er hjemme i den kommende weekend. Vi skal overnatte på hotel mens King bliver passet herhjemme. Ikke ud og se en masse, men bare væk i et par dage fra det hele.
Det tror jeg bliver godt. Selv om jeg frygter køreturen når det bliver så varmt som de lover...

Vi fejrede Caspers 26 års fødselsdag i tirsdags. Var sammen med Jesper (Caspers gudfar) og Heidi. Det var godt at se dem. Der er alt for længe imellem. (Øv at det var en fys. dag for jeg var så træt, men det kunne vi jo ikke ændre på).
Til gengæld var maden vi fik på Postgården i Sorø mere end elendig. I kan se hvad vi har skrevet på Trustpilot her: https://www.trustpilot.dk/review/www.hotelpostgaarden.dk
Men Casper havde en god dag alligevel. Det der talte var selskabet og ikke maden.

Jeg har slet ikke fået fortalt at jeg i torsdags var i Hillerød på Pharmakon. Var med i en forbrugerundersøgelse. Hvor vi blandt andet skulle kigge på og vurdere emballager til medicin. Jeg skrev under på tavshedspligt, så kan ikke fortælle særlig meget om det. Men kan da sige at det er et rigtig flot sted, det var Novo Nordisk som stod bag undersøgelsen og det var hyggeligt og vældig spændende.
Fik et gavekort som tak for hjælpen. Det har vi valgt at bruge på http://www.grisogko.dk/ Så vi kan få fyldt fryserne op :)

Nu vil jeg sætte mig ud med den bog jeg er igang med og få lidt sol.

Håber I alle nyder sommeren!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar