onsdag den 9. juli 2014

Buzz Buzz - BIC Soleil Bella!

Som jeg nævnte forleden er jeg ved at teste skrabere via Buzzador af mærket BIC Soleil Bella.

> 4 bevægelige blade, der følger kroppens konturer.
> Bevægeligt hoved.
> Fugtstrip beriget med kokosmælk.
> Ergonomisk greb.
> Kan bruges op til 15 gange pr. skraber.
> Sælges i diverse butikker og supermarkeder til ca. 60 kr for en 3-pak.

Jeg har nu testet dem og er ganske godt tilfreds. Huden bliver efterladt blød og pæn, de ligger godt i hånden med den udformning håndtaget har.
Og det bevægelige hoved gør at de er nemme at bruge.

Personligt har jeg valgt en anden barberskum da jeg ikke kunne tåle den der var med i testpakken, da den indeholdt aloe vera, men det forringer ikke bladene. Så du kan sagtens benytte lige præcis den skum eller gel du helst vil sammen med.

Det var nemt at barbere ben og især knæ, hvor man ellers godt kan have svært ved at få alt med, da knæ jo har lidt flere konturer.

Jeg kunne godt finde på at købe dem fremover, da man har fornemmelse af at det er et produkt som er lavet med udgangspunkt i at det skal være nemt, pænt og enkelt! Virker samtidig som god kvalitet og det er jo aldrig at fornægte!

Der findes også en anden udgave der hedder BIC Miss Soleil. Med 3 blade... Dem har jeg ikke prøvet...

Så det er en anbefaling herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar