mandag den 16. oktober 2017

Anmeldelse af digte!

Jeg har fået mulighed for at læse og anmelde denne lille digtsamling.

"Den menneskelige natur" af  Julia Fabricius Port.
Julia kan du læse mere om på hendes egen hjemmeside: https://www.juliaport.dk/

Digtsamlingen kan du finde lige: HER!

 Digtene jeg har læst er fulgt af fine billeder. Det er ikke en lang digtsamling, men de få digte gør det overskueligt at gå i kast med.
Der er blandt andet en beskrivelse af følelsen når man ser solen og oplevelsen ved en smuk lilje. Det er med andre ord, nogen meget enkle ting vi hører om, men det virker til gengæld godt.

Især vil jeg mene at digtene er nemme at gå i gang med hvis man ikke er så vant til at læse digte i det hele taget. Udover det er det digte som både bringer glæde og positive tanker med sig. Men man kan jo selvfølgelig tolke frit, så det jo ikke sikkert at min opfattelse af digtene, vil være det samme som din!

Jeg er samtidig nød til at erkende at jeg nok ikke selv ville have valgt at læse denne digtsamling hvis ikke jeg havde fået det tilbudt fra https://www.tellmeastorytoru.dk/ men det er mest fordi jeg ikke selv går og kigger efter om der er digte som disse derude... Jeg læser ellers en del digte og jeg er glad for at have fået læst denne lille samling. Så det kan helt klart anbefales herfra at stifte bekendtskab med Julia Fabricius Ports digtsamling.



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar