tirsdag den 14. marts 2017

Diverse boganmeldelser på Bogrummet!

Jeg anmelder jo bøger for http://bogrummetwp.dk/ og tænkte jeg lige ville linke til nogen af de sidste jeg har skrevet derinde.

Sand og sten, stål og glas. En novellesamling af A. Silvestri. Noget anderledes end andre novellesamlinger, men spændende at stifte bekendtskab med.

Maria Riva - ulvenes mennesketøs af Jens S. Holt. Om en pige der vokser op i en ulveflok.

Mod nord Digte af Lise Andersen. Fattede ikke en meter, så det er ikke lige en forfatter jeg giver mig i kast med igen foreløbig...

Doktor Kolds testamente børne/ungdoms bog. Ret hyggelig og uhyggelig :)

Sidste akter Om en læge der hjælper folk med at komme herfra før de egentlig skal. Barsk men spændende.

Monsterhotellet - Dobbeltreservationen, Monsterhotellet - Loppeinvasionen, Monsterhotellet - Hovedrengøringen og Monsterhotellet - Halloweenfesten 4 letlæselige børnebøger. Serie. Sjov og underholdende.

Vi ses, Pellerøv Børnebog om det at have en i familien der lider af ludomani.

Ja, det var lige lidt af de seneste anmeldelser på Bogrummets side fra min hånd. I kan finde alle mine anmeldelser: HER!

Der kommer snart en boganmeldelse her på bloggen, for har lige fået en bog hjem fra https://bogreolen.dk/ så det kan I se frem til derude bag skærmene :)

Vi skrives ved :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar