torsdag den 7. november 2013

Slagelse rundt :)

Dagen har budt på lidt forskelligt. Gåtur med King (som sædvanlig), togtur noget jeg ellers normalt aldrig benytter mig af men da det var min mulighed for at mødes med en skøn veninde så var jeg da frisk på det, og til sidst hentede Casper mig og så gik vi lidt rundt i byen inden vi tog hjem og spiste lækker græskarsuppe for kunne ikke blive enige om at spise i byen alligevel.

Så Sascha og jeg fik spist frokost, shoppet, snakket, grinet og hygget til den store guldmedalje midt på dagen. Det var dejligt. Nyder altid hendes selskab :) Da vi havde spist og shoppet fik vi lidt at drikke inden vi skiltes igen. Så hvis du ser med Sascha, så tak for en hyggelig dag :)

Sascha har forresten selv en blog som er ganske hyggelig at følge:http://livetidukkehuset.blogspot.dk/


Nå men vores drikkevarer bestod forresten af en chai latte og iste :) Ganske skønt.

Ellers kan jeg konstatere at man ikke skal tage hvide cowboybukser på i så vådt vejr for jeg har fået en masse grimme pletter (vandsprøjt) på buksebenene. Men håber det kan vaskes :)

Håber også I derude omkring har haft en skøn dag.

1 kommentar: