mandag den 29. februar 2016

Bøger i februar og chokoladeuddeling!

Det er blevet til en del i denne måned, især hvad digte angår.

Fra Bogrummet:
"Pulsens koordinater" - digte.
"Barnemad" - digte.
"Sigrid" - ungdomsbog - eventyr - Se her!
"Emmas hemmelige og totalt pinlige dagbog" - børnebog.
"Den altseende" - krimi - Se her!

Fra VIP bogudsalg i Bog og Ide:
"Pia Kjærsgaard - Fordi jeg var nødt til det" - biografi.
"Stalking" - fagbog.

Andre:
"Terje Vigen" af Henrik Ibsen - Norsk - digte/fortælling.
 

Så det har været en lidt anderledes måned hvad bøger angår, men spændende!
..............................................................................................

Og nu vil jeg fortælle hvem de 5 vindere af hver 1 plade choklade, som jeg udlodder her: Blogindlæg 200!, er....

Casper trak de fem vindere for mig her til morgen og vinderne er:

Thaiger, Kbh.
Malene, Silkeborg.
Lone, Viborg.
Annemette, Næstved.
Luna, Valby.

Jeg kontakter jer snarest og sender chokolade til jer.
Tillykke!

Mange tak til alle der har deltaget. 

Der starter en ny konkurrence i morgen herinde, så følg med :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar