mandag den 28. december 2015

Tak for i år!

Jeg vil gerne sige tusind tak til alle der har læst min blog i løbet af det sidste år. Og tak til alle der har efterladt en kommentar.

Tak til de forskellige firmaer som jeg har fået lov at teste ting igennem, håber at det vil fortsætte i det kommende år.

Jeg håber også at mine læsere har haft en god jul (dem der nu holdt det) og så vil jeg egentlig bare sige rigtig GODT NYTÅR til alle.

Glæder mig til det kommende år, med masser af nye indlæg på bloggen og jeg kan love mine læsere at der kommer til at ske mange flere ting her. Bl.a. kommer der konkurrencer, give aways og en del flere personlige indlæg med alt fra boganmeldelser, madopskrifter, små sjove historier og billeder.

Tusind tak for i år.

Her er et par billeder fra mit år:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar